Telemach

Održana prva poslovna konferencija o gamingu i metaversu Game changer

E.Commerce kao nova ekonomska snaga imao je zasebnu dvoranu koju je moderirao Dino Oreški, a otvorili su ih Marcel Majsen, Ivan Dovhanj i Mislav Combaj s diskusijom na temu Gdje su vrata digitalne trgovine

E.Commerce kao nova ekonomska snaga imao je zasebnu dvoranu koju je moderirao Dino Oreški, a otvorili su ih Marcel Majsen, Ivan Dovhanj i Mislav Combaj s diskusijom na temu Gdje su vrata digitalne trgovine

Prošlotjednom konferencijom koja je u jednom danu okupila preko 80 govornika iz različitih područja digitalnog poslovanja, u 5 odvojenih programskih dvorana kina CineStar, stigao je Game Changer, projekt koji će Hrvatsku i Zagreb staviti na europsku kartu digitalnih destinacija

Preko 750 posjetitelja imalo je priliku izravno od nositelja digitalne transformacije dobiti najnovije informacije o trendovima u industriji, te inspiraciju za oblikovanje i usmjeravanje vlastite karijere i poslovanja.

Sa svojim jedinstvenim konceptom, Game Changer je prvi put uspio povezati gaming industriju, s područjima WEB3, eCommercea, cyber sigurnosti, AI, oglašavanja i marketinške tranzicije, na putu prema metaverzumu budućnosti.

Govorom otvorenja i prezentacijom analize i trendova Andrej Knez CMA iz Bloomberg Adria otvorio je samu konferenciju, a jedna od najbitnijih brojki koje je predstavio bila je upravo ona o vrijednosti gaming industrije za koju projekcije idu da će u 2025. iznositi 211 milijardi USD.

U istoj se dvorani nastavio set panela koji je privlačio veliku pažnju posjetitelja.

Primjerice o tome je li eSportu mjesto na Olimpijskim igrama pričali su Zlatko Mateša, Damir Martin, Enis Papić, Nenad Hadžihajdić a vodila ga je Sanda Mamić. Tema se ispostavila izrazito slojevitom i dubokom uz zaključak da je samo pitanje vremena kada će se dogoditi takav oblik sjedinjavanja.

O revenue streamsima i mogućnostima plaćanja u svijetu gaminga, pričali su Aleksandar Gavrilović, Nikola Jordanovski, Antun Lucić i Filip Šaravanja, a o viziji razvoja na temu Edukacijska tvornica i glavni izazovi u vremenu pred nama diskutirali su Ida Pandur, Martin Žagar s RIT-a te ravnatelj MIOC-a Nikola Dmitrović. Zaključak ove teme bio je da su potrebe i mogućnosti koje u učenju i razvoju donosi AR i VR već tu, no da sam put razvoja i implementacije ovisi više o poslovnom sektoru koji će zbog tržišnih potreba neposredno ovaj razvoj potaknuti, nego će to učiniti neki kurikulum.

Vlaho Hrdalo, predsjednik hrvatske krovne udruge za blockchain i kriptovalute – UBIK, vodio je panel u kojem je i sudjelovao a to na temu Gaming coins – dio kripto savršene oluje ili novac budućnosti. Koliko smo daleko ili blizu toga diskutirao je sa svojim sugovornicima iz regije.

Gamerima bliska bila je i tema o gaming streamingu, dok je završno predavanje u ovoj dvorani bilo ono Sashe Sekovaneca, direktora B2B iz Rimac Technology i Nikole Pavešića, direktor Infobip Startupa, koji su iznijeli iskustva i dali savijete na temu kao od startupa doći do vrijednosti veće od 1 milijarde USD, no dotaknuli su se i bitnog psihološkog aspekta u ovoj priči te dali osobni pečat iskustvima koja su sami prošli.

Dvorana 5 kina Cinestar u sklopu Z centra bila je predodređena za teme koje su se doticale blockchaina i kako on mijenja gaming industriju, 5G-a, NFT-a, Big dana i umjetne inteligencije a diskutiralo se i o sljedećoj razini metaversa. U ovim temama gostovali su i uzvanici iz regije pa je tako u panelu bio i Dušan Pantić iz Nordeusa. Na temu Moja NFT priča  iskustva i stavove iznosili su Jovan Tišma, Tina Andrašek, Ilija Brajković, Ivor Voshy Ivošević. Kompleksne teme, velika znanja i zanimljivi sugovornici, sve to je vješto moderirao Duje Stojak.

Dvorana 2 bila je mjesto predstavljanja the best of gadgeta i uređaja, trendova, preporuka i premijera.

E.Commerce kao nova ekonomska snaga imao je zasebnu dvoranu koju je moderirao Dino Oreški, a otvorili su ih Marcel Majsen, Ivan Dovhanj i Mislav Combaj s diskusijom na temu Gdje su vrata digitalne trgovine. Pričalo se o AR i VR, virtualnoj robi i emotivnoj povezanosti kao i velikom sjedinjavanju mode i gaminga te kako to funkcionira u praksi, istaknuo je Vjeko Srednoselec. Dinamični su bili i paneli o ekosustavu coworking i konceptu HUB-ova gdje su bili i Vlado Vujica iz Pismo inkubatora Novska, Stipe Plejić te Frane Šesnić.

Bitne teme za organizatore bile su i sama sigurnost u gamingu no i na kompletno svim nivoima i u cijeloj infrastrukturi koja prati ovu domenu. Zato je dvorana 3 bila pozornica za teme u kojima su bitne stvari izrekle osobe poput Tomislava Ramljaka, voditelja Centra za nestalu i zlostavljanju djecu. Svoja iskustva, statistike i glavne izazove iznijeli su i Dario Marčac, poznati Tik Toker i edukator na tom polju s timom influencera.

A posjetitelje je posebno zanimao i panel Cyber sigurnost 3.0., o glavnim trendovima sigurnosti gdje su nastupali Dražen Lučić iz HGK, Mario Weber i Tomislav Vuk. O kamerama kao web ili špijunskom alatu no i probijanju zaštitnih sigurnosnih barijera diskusiju su vodili Alen Delić i Jagor Čakmak. Ove panele moderirao je Tomislav Pancirov.

Poslastica za navijače hrvatske reprezentacije bio je i prijenos utakmice na velikom ekranu čime se završila sama ovogodišnja konferencija.

Recenzije

Igraš? Pročitaj naše recenzije igara

Linker

Poslovi

Cijelu ponudu poslova pogledajte ovdje.

Huawei

ISSN: 1846-8675

© 2006. - 2023. CroPC.net

                    

Preporučujemo: Avalon

Speedtest

ISSN: 1846-8675