Sony Interactive Entertainment je objavio da je Community Game Help, novo poboljšanje za Game Help, dostupno putem najnovijeg ažuriranja sustava PS5. Ovim ažuriranjem, korisnici se mogu uključiti u Community Game Help kroz izbornik Postavke i doprinijeti svojim igranjem kako bi ga drugi igrači gledali, učili od njega i ocjenjivali
Ovih dana srednjoškolci diljem zemlje imaju priliku sudjelovati u Telemach Cube School Esport League, esports natjecanju koje je nastalo kao nadogradnja školskog projekta Srednje škole Zvane Črnje Rovinj gdje je skupina mladih učenika i gaming entuzijasta odlučila esport uvesti, barem na par dana, u svoju školu
S dugoročnim ciljem promoviranja odgovornog igranja i uvođenja esporta u srednje škole kao izvannastavne aktivnosti, projekt koji su prije dvije godine u svojoj školi pokrenuli učenici Srednje škole Zvane Črnje Rovinj u međuvremenu je izrastao u državno esport natjecanje u kojem sudjeluju čak 32 srednje škole diljem Hrvatske
Program PlayStation Playmakers spoj je globalnih talenata i lokalne relevantnosti, okupljajući raznolike kulturne utjecaje u PlayStation obitelji. Ovaj program povezuje strastvene obožavatelje PlayStationa koji istovremeno spadaju među najzanimljivije kreativce, sportaše, glumce, umjetnike, igrače i zabavljače današnjice
U domaćim trgovinama od sada se može pronaći PlayStation Access kontroler za PlayStation 5 konzolu. Radi se tu o posebno dizajniranom kontroleru za igrače koji imaju fizičke poteškoće u korištenju klasičnog DualSense kontrolera; primjerice u držanju kontrolera, preciznom pritiskanju tipki ili raspoređivanju prstiju po kontroleru
Samsung je osmislio inovativni program obuke kako bi pomogao igračima različitih sposobnosti da podignu svoje gejming vještine na novu razinu. Samsung Embrace your game portal i Samsung Global YouTube kanal će obuhvatiti objašnjenja i stručno vođenje vrhunskih profesionalnih gejmera i kreatora sadržaja
Hrvatska gejming industrija u 2022. uprihodila je više od 60 milijuna eura s 10% većom ukupnom dobiti nego 2021. godine. Unatoč izazovnim gospodarskim i ekonomskim trendovima, zaposlenost u nacionalnoj industriji proizvođača računalnih igara porasla je za 17% u odnosu na 2021., što je porast od čak 87% u usporedbi s 2019. godinom