| | | | |

powered_by_lenovo_2020 Kako nastaje glazba za PlayStation igre? - CroPC.net

Kako nastaje glazba za PlayStation igre?

Sony Interactive Entertainment (SIE) teži igračima pružiti jedinstveno igračko iskustvo koje se ne može naći nigdje drugdje
Sony Interactive Entertainment (SIE) teži igračima pružiti jedinstveno igračko iskustvo koje se ne može naći nigdje drugdje
Sony Interactive Entertainment (SIE) teži igračima pružiti jedinstveno igračko iskustvo koje se ne može naći nigdje drugdje

U Sony Interactive Entertainment (SIE) predano se radi na razvoju svakog elementa igre, a glazba tu igra itekako važnu ulogu jer uz pomoć nje intenzivnije doživljavamo sve oko sebe, pa tako i igranje igara na PlayStation konzoli

Sony Interactive Entertainment (SIE) teži igračima pružiti jedinstveno igračko iskustvo koje se ne može naći nigdje drugdje. Igrače žele uroniti u svoje naslove i uspostaviti vezu s igrom koja se proteže i dalje od igre. Jedan od načina na koji to rade je pokušajem postavljanja industrijskih standarda za glazbu u igrama. Ovaj proces započinje radom glazbenih vodiča, ljudi koji rade s programerima kako bi nadzirali glazbene elemente igre. SIE ima brojne talentirane glazbene profesionalce, uključujući upravitelja glazbe za kreativne usluge PlayStation Studija, Duncana Smitha i starijeg voditelja A&R, Alexa Hackforda.

Kad je riječ o pronalaženju prave glazbe za igru, cilj je odabrati glazbu koja najbolje odgovara naslovu, ali i eksperimentirati i isprobati nove stvari. Hackford je kao nedavne primjere istakao Ghost of Tsushima i Marvelov Spider-Man: Miles Morales.  Glazbene referentne točke igre Ghost of Tsushima bila je japanska srednjovjekovna glazba. Međutim, ova glazba nikada nije snimljena i uglavnom postoji kao usmena tradicija.

"Izazov je pronaći sinergiju između drevnih tehnika i moderne kompozicije kako bi se stvorilo jedinstveno, emocionalno zvučno putovanje koje rezultat pruža", kaže Hackford o iskustvu.

Za Marvelov Spider-Man: Miles Morales cilj je bio uzeti teme iz prethodne Marvelove igre Spider-Man u kojima je sudjelovao Peter Parker, a zatim ih nadograditi kako bi Milesova priča bila jedinstvena. To je značilo da skladatelj prve igre John Paesano surađuje s nagrađivanim Grammyjem producentom Boi-1da (Beyonce, Drake).

"Oni su dva različita lika Spider-Mana, ali djeluju u istom gradu u istom svijetu", kaže Hackford. "Uzeli smo Johnove epske, herojske glazbene skladbe i dodali hrpu hip-hop elemenata zbog kojih se Miles osjećao različito, ali ipak dijelom istog svijeta kao i prethodna igra."

Kako izgleda nastanak glazbe za Sackboy pogledajte u nastavku:

Pin It

Recenzije

Pretraži

© 2006 - 2020. CroPC.net

ISSN: 1846-8675