Huawei

Reach for Change i Tele2 izabrali ovogodišnje pobjednike

Zaklada Reach for Change provodi svoje aktivnosti u 18 zemalja svijeta
Zaklada Reach for Change provodi svoje aktivnosti u 18 zemalja svijeta
Zaklada Reach for Change provodi svoje aktivnosti u 18 zemalja svijeta

Jedan od najznačajnijih programa u Hrvatskoj čiji je cilj pomagati start-up projekte iz domene razvoja, obrazovanja, zdravlja, ekonomske i društvene participacije, slobode i mogućnosti izražavanja djece, odabrao je ovogodišnje pobjednike

Osim financijske podrške, projektima je osigurana i individualna potpora u vidi mentorstva koju će djelatnici Tele2 i Zaklade Reach for Change pružati u narednih godinu dana.

Zaklada Reach for Change provodi svoje aktivnosti u 18 zemalja svijeta. Samo je u prošloj godini zahvaljujući radu programa unaprijeđen život milijuna djece u Europi, Aziji i Africi. Pružanjem podrške, Tele2 je omogućio rad zaklade Reach for Change u Hrvatskoj, podržavajući projekte inovativnih socijalnih poduzetnika s ciljem poboljšanja kvalitete života djece.

Projekti dobitnici su:

SUNCOKRET

Općina Gvozd spada među 5 najnerazvijenijih općina u RH, djeca žive u okruženju siromaštva, nedostatka sadržaja i potrebno im je mjesto za vaninstitucionalno obrazovanje, druženje i zajedničko djelovanje, prostor za edukacije, i radionice za djecu i mlade s ciljem podizanja razine znanja i svijesti i o važnosti volonterskog rada i volontiranja uopće.

Djeca i mladi uključeni u rad Suncokretovog volonterskog centra, organizirano i korisno provode svoje slobodno vrijeme, dodatno se neformalno educiraju, informiraju se o volonterstvu i sudjeluju na međunarodnim volonterskim kampovima.

OMOLAB

Djeca s teškoćama čitanja i pisanja ne dekodiraju na isti način kao i ostala populacija pa im obzirom na različito dekodiranje standardni inputi troše više vremena i energije te otežavaju razumijevanje pročitanog i učenje.

Omolab je set (alternativno-augmentativnih) komunikacijskih alata prilagodljivih specifičnim potrebama korisnika, od veze između slovnog znaka i zvučne slike istog, do poveznice između riječi, pojmova i apstraktnih simbola. Osim navedenog jedna od ključnih značajki je font (pismo) posebno prilagođen osobama s poteškoćama u čitanju koji je moguće dodatno editirati i tako pretvoriti u jedinstveno pismo koje korespondira s individualnim potrebama.

PRIČAJ MI

U užurbanoj svakodnevici odrasli sve manje vremena provode s djecom, a kad imaju vremena, često im fali ideja na koji način se družiti u zajedničkoj igri što negativno utječe na psihosocijalni razvoj djeteta, dovodi do prekomjernog provođenja vremena pred ekranima i kupnje nekvalitetnih i komercijaliziranih igračaka koje često prenose upitan sadržaj.

Želimo vratiti igru na prvo mjesto u životu djece kroz plasiranje serije inovativnih proizvoda koji će sadržavati alate i ideje za igru djece i odraslih u bilo kojim prilikama. Na taj način želimo razvijati mjesto na kojem će svi odrasli – od roditelja i članova obitelji do stručnih suradnika – moći dobiti podršku u igri i provođenju zajedničkog vremena s djetetom, kao i u mnogim izazovnim situacijama s kojima se susreću u odgoju.

Zadnje recenzije

Igrali smo

PARTNERI

A1
Adriatic
AKD
Algebra
Bosch
Huawei
HT
IN2
Infodom
Lenovo
Njuškalo
Telemach
Einhell

ISSN: 1846-8675

© 2006. - 2024. CroPC.net

                    

Preporučujemo: cyber_FolksTemplatePlazza

CroPC.net upotrebljava internetske kolačiće (eng. cookies). Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s uvjetima korištenja.